Gårdagen | Dagen | Valborg ♥

♥♥
 Heeej!

Gårdagen


 
Det hände väl ine så Mkt igår :P Och kom inte ihåg ngnting jah gjorde heller :P

Dagen ↓


Dagen började med att jah klev upp fixa mig lite grann, ;D sen gick jah ner, satt mig lite vid datan, kolla lite på tvn, sen cyklade jag till skolan, ;D på skolan hände väl inte så mkt, lektion....lektion....lektion... :) idrotten idáh var BÄST först gymmet, sen ute ochh gå lite, cykla på frääänsta.. sen slutade eller de gjorde vvi inte, vi cykla på ICA och smakade kkkkorv av ppppigge :P sen slutade vi :P

Valborg ↓

valborg idah :P först ska jag fixa mig, sen far vi till bästa Feeeeeeelicia :P äter där, :D sen (tror) jag vi ska till ljunga :D sen kanske det blev Erikslund :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0