Sånt är livet ♥

JA! jag vet att jag inte skrivit på JÄTTE länge...
men ska försöka bättra mig.
det har varit så mkt,
har bah inte orkat!
men såhär har/ser dagen ut.


Jag vaknade av att jag hörde massa fåglar, jag får nååh jävla damp på dom!
Jaja.. sen ringde jag mamma, sen klädde jag på mig, fixa mig lite.
sen så fixade jag lite på rummet, :)
sen ringde Bianca, och fråga om jag kunde vara med henne,
det gick.
så jag cyklade fram, åt lite där, hoppade lite studsmatta.
sen så gick vi på fränsta Först till Shell, köpte MMMMMjuk glass, den var F*n inte god.
sliskig,äklig jah Bara BBBBBBBLÄÄH!
*Sen cyklade vi till fritids, ritade lite, sen så cyklade vi hem, (till mig) ja sen gjorde vi väl inte så mkt mer,
jo juste, jag kom just hem från träning, eller typ för 20 min sen :PP
jag har ätit för 10 min sen typ, ska snart dricka TTEEE ♥

Kommer lite bilder. :))♥

Puss Hej :)♥
















Turkosa Tights: H&M
Linne tirkost: vette fan vart det är köpt
Blå kofta: vet inte heller vart den är köpt :P



Saaaaknar mina älsklingar så ggrymt mkt,










Kommentarer
Postat av: Bianca

Kunde väll ta en annan bild? :D <3 ily! :D

2010-07-06 @ 21:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0