| Lördag |

Hejjhopp :)

Dagen började med att jag klev upp :) fixa mig Lite granna :) sen så fikade jag :) sen åkte jag fram på Myggvallen (: hade match :) 12-2 till oss :) jag gjorde mål :) som Back :) fast de var ju på straff :PP ja sen efter matchen åkte jag hem :) sen följde jag med mamma och köpte blommor :) sen plantera :) sen hoppade jag lite studsmatta med bästa Systeryster ♥ sen så kolla jag lite på datan, lite tv :) sen så hoppade jag mer studsmatta :) fasst denna gång med bror :) sen åt jag :) kasler ! BLLLÄÄÄH ! :( :) ja och nu sitter jag här :) :)♥
Adidas linne
leggins





http://llinneajohansson.blogg.se/


idag har jag haft SJUKT tråkigt :(







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0