Söööööndag...

Hejhopp :))

Dagen började med att jag klev upp, sminka mig, plattade håret ;D klädde på mig :P och sånt :) sen fikade jag.. sen så åkte jag och pappa till tandsbyn eller vad det nu heter :PP då åkte vi och hälsade åp hos ngn pappa kännde :D han bjöd på tårta/kaffe/saft :P MUMSMUMS ☻ vi var där typ 2/3 timmar ;) sen for vi in till östersund lämnade ngra grejjs :)) sen åkte vi runt litte i östersunds centrum :P sen for vi och köpte glass :P magnum...... + Loka :PP USCH! BLÄ! jaa.. sen fortsatt vi åkte runt kollade på lite grejjs :) sen så vrål! smsade jag till typ alla :P ja :) sen åkte vi hem.. påvägen hem så såg vi en påkörd grävling :P sen så påvägen hem så åkte vi igenom Ånge :D staden i staden :PP ja :D sen när jag kom hem var jag VRRRRRÅL hungrig :D så vi åt korvstråganoff :) och ris :PP men agnes vägra äta... + hon vägraade att sova också hon gick ner för trappen hela tiden.. men hon sa hela tiden: JAG ÄR INTE TRÖTT!
då sa jag nehe...
men efter ett tag gädde hon upp :)
kommer SÅKLART lite bilder :)☺☻♥



INTE trött inte :)♥



men hon vaknade ju av blixten :)☻♥



lite sur :)☻♥


Ja här ser ni ju :) en jävligt ENVIS lillasyster man har :P♥
Men ändå världens bästa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0