Utkast: Maj 26, 2010

Hejj :)

Dagen började med att jag klev upp, Fixa mig lite granna :) Sen gick jag ner :) satt mig vid datan :P satt där, smsade lite granna :)) Sen kom Martina :) sen for vi till skolan på Limpan ♥ Sen hade vi Musik, det var väl Okej :)
Men sen hade vi idrott, det gillas inte! jag hatar det verkligen!!! Vi hade Brännboll, Det är väl lite si och  sådär.....
Sen hade vi Friidrott! i hate it ! men som tur var var jag inte med, vem orkar sånt ? :) hahah :) jaa. sen hade vi lunch, det var ngn jävla, BLLLÄÄÄÄ ! lax, och BLÄÄÄ potatis !! och BLÄÄÄÄ! Sås ! och GOOOOOD sallad :) men det är ju fan inte gott på skolan.. det är ju 10.000 år gammalt, ;// Men mackor är ju inte så Fel :) åt fan 4 St :P :) ♥ Sen så hade vi lektion Ma nja det är väl inte heller så Perfa perfekt :P , Jaaa... sen så SKULLE jag cykla hem. Men men , det gick ju inte så bra :( det var punka, på älsklingen :( :'( jaa, när jag kom hem åt jag, GRÖT ♥ , jaa... och n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0